Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Ehm, teknikens under

Det funkar inte riktigt som vi vill. När man klickar på tidigare inlägg kommer min gamla blogg tillbaka, samma sak när man ska kommentera. Och kategorierna vill inte följa samma tema som det andra... Å allt detta trots att Jessica försökt nollställa hela bloggen. Hon tyckte att jag skulle skriva att vi jobbar på problemet och att det kan se lite konstigt ut en stund, men så är inte fallet. Det är Jessica som jobbar på det, för jag kan inte :) Jag bara väntar jag!
I värsta fall får jag göra en ny blogg, min verkar lite trasig?

Nu blir det snart sängen, jag är trött, å värre kommer det förmodligen bli om jag läst rätt på den mils långa listan som följde med medicinen och mig hem idag.... Älskling kom just hem å började diska, han har även lagat middag till mig. Han är bra min karl! Helt ärligt är han faktiskt bäst!

Håller på att skriva ett brev till Kattis också, och gör en receptsida till Jennifer som får följa med hennes broschyr med posten! Den är snart påväg! :)


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Vad du är snäll, tack så hemskt mkt. fyra centimeter har försvunnit i midjan än så länge, vågar inte riktigt väga mig men det känns inte så viktigt! Kram

2009-02-02 @ 20:33:06
Postat av: Lillemor

Det ser riktigt fint ut det blir nog bra när Jessica får till det. Designen e jätte snygg.

// Lillan

2009-02-03 @ 02:59:33
URL: http://ametistlillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 03:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: