Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Jag står still

Världen har liksom stannat hos mig. Vilket naturligtvis går ut över bloggen och mitt arbete kring LCHF som jag dagligen fördjupar mig i. Som tröst har jag idag köpt en fin bok och lite fina färgpennor. Jag planerar en tävling.
Jag tänker mig en tävling som går ut på att ni läsare skickar ett mail till mig med en LCHF-dag.
Er frukost, lunch, middag å ev nåt mellanmål. Jag vill ha recept på eran favoritdag.

Vinsten blir alltså en början på eran egen lilla LCHF-kokbok. Jag börjar med ett tiotal bra recept (eller mer om jag hittar mycket bra att erbjuda) och ni fyller sen på själva, men har fått en fin grund.

Vad tycker ni om detta? Jag ser det som en rolig grej, ett sätt för mig att komma ut mer med den kunskap jag har!

Vinnaren blir den som har den dag som jag helst skulle kunna tänka mig. Jag gillar när det är lätt, mycket gott och spännande.

Jag tänker mig att avsluta tävlingen nästa söndag, den 15 februari. Då har jag även hunnit med att skriva i boken!
Börja skicka era bidrag, kanske blir det fler tävlingar om det finns ett intresse :)

Resten av dagen lever jag kvar i min bubbla och ber om ursäkt för det. (Egentligen inte men det låter fint, jag behöver min egen tid) Jag hoppas på att fortsätta i morgon.

Tack Frida för en trevlig lunch på stan. Jag behövde det!
Tack lillasyster för att du drog med mig på gymmet. Det behövde jag också.
Tack jobbet för att jag får ha utbildning i morgon. En lugn dag.
Tack mina läsare för att ni fortsätter kika in i min blogg. Jag behöver er :)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Åhh vad roligt :D

2009-02-05 @ 22:36:57
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej tjejen! =) Jag hittade hit via matklubben och har kikat igenom din blogg. Jag blir så inspirerad till att börja med LCHF =D Gav det en chans förut men jag mådde så fruktansvärt dåligt; ont i huvudet, ont i varenda muskel och mådde så illa av allt fett...så jag gav upp =( Har planer på att kanske börja igen, men vet inte om jag "törs". Du är duktig som kör på detta tycker jag =D

2009-02-06 @ 10:19:52
URL: http://skruttgumman.wordpress.com
Postat av: Cathrin

Tack lillasyster för att du var barnvakt så jag kunde gå till frissan, det behövde jag! (Vincent uppskattade det också! Så slapp han se mamma hela dagen!)

2009-02-06 @ 10:22:15
Postat av: Morsan

Tack gumman för att du finns, eller ska jag tacka mej och pappa som tillverkade dig ;=) ?? Vi vet ju att du kommer igen. "Efter regn kommer solsken"

2009-02-06 @ 10:53:21
Postat av: Paula

Din blogg ser jättekonstig ut när man går in i ett skrivet inlägg, annars är den jättefin. Förövrigt hämtade jag ut LCHF-boken idag, den verkar underbar!

2009-02-06 @ 17:50:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Antea

Hej, tänkte fråga ifall man får tugga tuggumi med LCHF metoden ?

2009-02-06 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: