Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Jahapp?

Funkar det inte att kommentera eller låter ni helt enkelt bara bli?

Ikväll håller jag och Jessica på å tvättar. Sista maskinerna är påslagna nu och sen väntar bara lite torkning.. Har fortfarande lite otvättade handdukar och sängkläder men i övrigt är allt klart och jag orkar inte mer idag faktiskt... Jag är nöjd ändå.

Är hemma för att hänga lite tvätt innan jag går dit igen. Ska även fylla diskmaskinen en omgång. Det är mycket nu. Känns det som i alla fall. Jag längtar till torsdag, LEDIG dag! Umgås med Vincent en stund, kanske kommer Frida förbi på lunch och förutom det så ska jag bara göra det JAG vill göra. Vill jag städa så gör jag det, vill jag inte så låter jag bli.

Jag saknar Kattis och Zebbe. Jag saknar Jimmy och Skorpan. Jag saknar André och Jessica. Jag saknar dom tillsammans med lördagen som var. Den var vad jag behövde, jag hade roligt, jag skrattade, jag dansade.. Utan tankar på nåt annat i hela världen! 

Nej hänga tvätt å diska var det. Om kommentarfunktionen börjar funka igen kan ni väl skriva en rad? ;)

Kommentarer

Postat av: Lillemor

Den funkar visst men det ser lite knasigt ut.... Jesse får gnugga geniknölarna lite å knasa tillbaka det åt dig.



// Lillan

2009-02-03 @ 22:44:41
URL: http://ametistlillan.blogg.se/
Postat av: Kattis

jag saknar zandra. och förra lördagen! :)

du har blivit utmanad - kolla min blogg!

2009-02-06 @ 22:02:58
URL: http://frokentrolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: