Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

En kväll att glömma

Idag skäms jag lite, som vanligt när jag druckit. Ingen får säga nåt om kvällen, den var igår, vi hamnade på krogen och jag hade 4 karlar som sov hemma hos mig inatt. Nu har dock alla 4 försvunnit och jag är lämnad ensam med städandet...

Men som sagt, kvällen var igår, nu är det en ny dag, jag mår som jag förtjänar och kvällen är snart glömd.

Tack Johan, Dennis, Jimmy, Skorpan, Kattis, Zebbe, Jessica och André för en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Så blir det ibland, huvudsaken är att man har roligt! :) Ny dag nya tag, eller hur! :) Vila ut idag du, det är ju söndag! Kram

2009-02-01 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: