Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Betydligt fler läsare

Jag har fått fler läsare på senare, men vilka är ni? Inte många som ger sig till känna, men ni kan väl skicka ett mail till mig iaf? Berätta vad ni tycker om min sida, om jag verkar störd eller helt okej, om ni tycker min kost är konstig eller om ni vill veta mer om den? Jag tycker det är tomt i min mail, är det ingen som vill prata LCHF med mig? [email protected] är adressen, fortfarande.

Häromdagen när jag funderade över mitt liv kom jag på att jag inte har nåt jag tycker om, så som att Johan tycker om sin skoter, Nettan tycker om att fota osv.. Jag har liksom inget som jag kan längta till eller prova på... Men jag har ju egentligen en grej, min kost. Jag kan min kost, jag lär mig ständigt mer om min kost och jag tycker framförallt mycket om det! Jag funderar bara på vad jag ska göra av min kunskap, hur jag ska nå fram med mitt budskap förutom i bloggen. Jag ska klura vidare på det..

För övrigt kom det 15 broschyrer hem till mig idag, med massa bra information! Skicka iväg ett mail till mig om just Du är intresserad av att få en! :) Jag kan vara snäll och skicka med ett recept också till er som vill ha :)


Idag har jag träffat Kattis, min underbara vän! Vi har ätit lunch, pratat kost, pratat barns orättvisa, pratat dumma människor och stand up komiker. Det var en bra stund på dagen! Tack vännen för ditt sällskap! Hoppas vi ses i morgon!

Nu ska jag diska bort och börja fundera på vad dagens middag ska bli...
Ska lägga ut nåt recept lite senare....

Kommentarer

Postat av: Malin

Jag är en trogen läsare. Men det visste du nog redan =) Tycker att du skriver jättebra om LCHF även om det inte är nåt som jag vill satsa på. Kram

2009-01-30 @ 16:07:33
URL: http://malinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: