Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Upptagen dag

Ja idag har det varit en upptagen dag. Glömde fota middagen mitt i allt annat. Ni får mer om middagen en annan dag. Nu har jag mörkt, hyffsat kort hår också, det känns konstigt. Ni får bild i morgon!

Jennifer - Man ska alltid äta sig mätt. Vad är annars meningen med att äta? :) Ät en riktig frukost, lunch och middag. Däremellan kan du göra nån bärsmothie, käka lite fil, yoghurt eller en omelettrulle med bacon om du blir sugen. Det som är bra är att med mer fett i maten håller mätt-känslan i sig längre, men kom ihåg att fortsätta äta nåt litet mellan målen ändå.
Gå in på den här sidan, skaffa inloggning (gratis) och använd den för att se vad du får i dig. Fett ska ligga på 75% protein på 20% och kolhydrater på 5% varje dag.


Nu ska jag sussa, jag uppdaterar säkert lite i morgon innan jobbet. Sorry för att det blev lite för lite LCHF idag, jag tar igen det med nåt extra recept en annan dag :)

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Jag formulerade mig nog lite tokigt, att äta sig mätt är ju inga problem. Jag tänker mest på hur mycket man ska äta av allting, har nog inte riktigt vant mig med fettintaget riktigt än. Gamla vanor säger ju big no till det :) Tack för tipset.. ska genast kolla det. Kram

2009-01-26 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: