Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Vad tycks?

Tack Jessica för den nya bloggen! :) Den blev så fin såååå!

Nu har jag också gjort två nya kategorier, så ni lätt kan sortera bort antingen allmänt om mitt liv eller min kost. Ni som är intresserade av kosten kan klicka på LCHF i kategorierna till höger, ni som inte bryr er om min kost kan klicka på Förutom LCHF :) Kanon!

Orken att blogga ligger lite nere, då jag inte mår helt kalas! Men den som väntar på nåt gott.... Jag är nog igång i morgon igen!

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Bloggen är fin! Jag kan acceptera att bloggen ligger nere dåliga dagar, för då brukar det komma optimistiska och glada inlägg när man är piggare sen!

2009-02-02 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: