Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

En spännande upptäckt

I vanliga fall efter en utekväll ligger jag i soffan och bara tycker synd om mig själv hela dan och gärna dagen efter det också. Det blev lite för mycket av det goda igår, och jag har jätteont i huvudet idag, men jag är inte helt lam. Jag har nu i 1,5 timme diskat, dammsugit och skurat golvet. Har lite plock från vardagsrumsbordet kvar, och en maskin disk finns kvar att diska. Men det känns inte jobbigt. Lyssnar på Björn Rosenström och dansar runt lite med skurmoppen och har allsång med mig själv.
Jag vill hur som helst gärna få det till att det är kosten som gör att jag är piggare rent allmänt, och att det är därför jag är så aktiv idag trots huvudvärk. Min kropp är bra!

Jag ska plocka lite här hemma igen, sen ska jag ge er något recept igen!

Kommentarer

Postat av: "svärmor"

Hej gumman !



Får väl ge mig till känna !!! Ja du är lite matt idag vad jag kan förstå, jo de här 4 herrar kom till mig och åt pannkaka mitt på dagen och sedan skjutsade jag tillbaka två, så håll tillgodo med dem, för de är lite sjuka idag. Jag gör mina tappra försöka att hålla "din kost", men det lyckas inte hela tiden, men jag har tagit bort potatis,pasta osv, idag blev det faktiskt quinoa, i morgon blir det baconröra o omelett !!Kram

2009-02-01 @ 17:22:33
Postat av: Jennifer

Hej hej! Jag håller helt med dig, jag är också pigg numera trots onyttigheter kvällen innan. Är seg men mycket piggare ändå. :) Det är kul tycker jag!

2009-02-01 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: