Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

En ny dag är här

Hade jättesvårt att somna igår. Somnade inte förrän runt halv 1, fick mer och mer panik varje gång jag kollade på klockan, ville somna på en gång för att jag snart skulle upp igen. Men tillslut lyckades jag ändå somna. Nu sitter jag här, klar att åka. Har ätit frukost som bestod av en omelettrulle (otippat?) och lite coleslaw till det. Nu väntas 4 timmars jobb, varav 1 timme Seko. Sen ska jag åka å handla lite, kolla hur det går för Tina och Niklas efter en halv dag som LCHF-are och sen förbereda lite mat till Johan, Dennis och kanske Nettan som jag tänkte bjuda in också. Senare ska jag och Nettan iväg på lite äventyr, jag håller er uppdaterade! :) Ha en bra dag då!

(Just det, skapade också en mail dit de som har frågor eller tips om min kost kan skicka. [email protected] jag är ingen expert, men jag tycker det är roligt!)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad är detta coleslaw som du äter? Gissar att de e salladen, men vad består den av?

2009-01-26 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: