Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

En ny morgon

Jag tror Jessica kommer klura på min blogg när hon kommer hem från jobbet, men nu ska vi snart fara. Eller ja, om en halvtimme ska vi väl åka..

Natten har varit sådär, ingen höjdarnatt och jag känner mig långt ifrån utvilad. Men jobbet kallar, 4 timmar å sen är jag hemma igen. Ska springa iväg å kolla efter tvätttid när jag går till bilen..

När jag kommer hem runt 11.30 ska jag laga min lunch a'la LCHF, jag ger er recept och bild sen :)

Kommentarer

Postat av: Morsan

"Lilla syster yster" vill ha hjälp i kväll. Av ett fackligt proffs. Hon är på väg in i Unionen och jag vet inte hur man fyller i de papper hon fått. Du kan väl ringa henne efter 16.

Du kan ju kolla tvättstugan på Voltvägen om det inte finns tider på Hemvägen...

Ha en bra dag och en god lunch

2009-02-03 @ 07:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: