Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#33

Med en timme kvar till avresa fördriver jag lite tid här.

Helgen har varit bra. I lördags for vi, tillsammans med svärföräldrarna och edde och lotta till persåsen och åt julbord. Det var gott och mycket trevligt!

Igår hade jag en dag med Nettan. Pyntade litegrann och sen åkte vi till Nettan och såg 'Vi hade i alla fall tur med vädret' och sen lagade vi en romantisk middag för två. En bra dag!
Senare mötte jag och Johan upp André och Thessan och tog en sväng på det som ska kallas skyltsöndag, men vilken besvikelse! Vad är skyltsöndag? Vad var det som var så speciellt med staden igår? Visst var det lite eldar här och där, och dom hade satt en miljon lampor i alla träden, men vad var det speciella? Det kommer jag nog aldrig förstå.... Tog iaf en fika på wedemarks och sen drog vi oss hemåt..

Som avslutning på kvällen så såg jag och johan på 'supersugen', men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den... Den var inte så rolig som jag trodde iaf, mycket dåligare....

Ja, som sagt, nu är det mindre än en timme till avresa mot sundsvall och jag borde kanske hitta nå vettiga kläder att ha trots att jag missat två tvättpass nu på senare tid och har bokat tills i morgon.. Men vad hjälper väl tvättstugan i morgon kväll när jag behöver ha kläder idag? Nåja, med lite tur kanske det finns en eller annan klädaffär där jag befinner mig idag.... :) Hur som helst, ha en bra dag för det tänker jag ha!


Roligaste från julbordet
Lotta: Men, vem är det som spelar blockflöjt då?
Jag: Jag tror inte hon spelar nåt, jag tror hon sjunger så...

Kommentarer

Postat av: Morsan

Hoppas du haft en jättebra dag !! Och hittat lite att köpa. Lite alltså... Vi hörs

2007-12-03 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: