Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#34

Idag är en dag precis som alla andra dagar, fast annorlunda. Jag vet inte om det är en bra dag eller en skitdag, det får de kommande timmarna avgöra. Shoppingandan sen igår ligger kvar och jag kan ha råkat beställa ett och annat klädesplagg. Men döm mig inte, jag behöver kläder! Det spelar ingen roll vad någon säger, jag behöver - för jag har knappt några att använda. Men ja, nu får det vara bra ett tag! Ett braaaa tag!


Igår var det en galen dag! Jag, Malin och Frida åkte till Sundsvall. Massa skratt och massa handlande. Shoppingjävulen tog nog oss allihopa men påvägen ut från parkeringen inne i sundsvall passade Frida på att öppna dörren och skrika "dra åt helvete" och det lät nog som det var riktat mot just den lilla shoppingjävulen, så där fick han tillbaka. Dagens roliga händelse var nog när vi var inne på gina tricot och provade kläder. Malin ville ha smakråd så hon ropade på oss, som samtidigt kommer ut och guess what? Alla tre har samma klänning på sig, samma modell fast olika färger.. Gissa om vi skrattade? Dagens skämt var alla väskaffärer som Frida tyckte var roliga. Jag berättade nämligen för dom att jag och Johan har en deal. Köper jag ingen ny väska fram till jul nästa år så får jag 2000kr, och köper jag nån väska ska han få dom pengarna.. Jag ska klara det :) Kalasbra dag!




Ne nu ske ja arbeit!


Kommentarer

Postat av: Tina

Tack för igårkväll..

2007-12-04 @ 10:48:13
Postat av: Malin

Ja men tack för senast då..som man säger.
Tycker nästan det roligaste var att vi knappt hittade ut ur den makalöst stora staden Sundsvall...för där har vi ju aldrig varit förut!

2007-12-04 @ 12:45:41
Postat av: nathalie

HAHA,
kan du verkligen hålla det löftet ?:D de ser jag fram emot att följa :P

2007-12-04 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: