Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#35

Usch vilken morgon.. Snöstormen och kylan gör tröttheten outhärdlig.

Igår var en tung och tråkig kväll. Tvättade en hel massa veckors tvätt, kändes aldrig som det skulle bli klart. Försökte kolla på Ugly Betty men hade så mycket med tvättstugan att jag nog missade typ hälften.. Jag hatar tvätt. Nåja, nu är det i alla fall rent, och nu ska jag verkligen inte vänta lika länge med att tvätta igen..

Hopp, annars då.. Besökte arbetsförmedlingen igår. Fick träffa en trevlig karl som gjorde iordning min sida igen så jag står nu som deltidsarbetslös och efter nyår heltid. Fick a-kassa papper och lite tider för möten och sånt. Inte kändes det ett dugg bättre än innan, jag ser ut att bli precis lika arbetslös nu som förut.. Men kanske ändå ett steg i rätt riktning.. Lär ju kanske märkas förr eller senare..


Nu längtar jag efter en mysig kväll hemma. Utan tvätt eller städning, bara en kväll i soffan.. Fast jag gissar att det inte blir så ändå......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: