Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#36

Efter en å en halv timme med Tina i luren sitter jag nu i soffan och har mat för ett helt kompani på spisen.. Undrar just hur många jag tror vi bor här? Fler än två verkar det som iaf.. Jaja, då kanske det blir mat för nån dag till..


Händelselös dag. I morgon ska jag och Nettan ut på galenskap igen, vi ska till dvärsätt. Någon som vet var det ligger? ;) Hur man åker? Vart vi ska? Nej, inte vi heller. Men det brukar lösa sig....

Jobb behöver jag också, någon som har nåt över?


Nej om man skulle dukat lite så det bara är att äta när Johan kommer hem..


Kommentarer

Postat av: Morsan

Det låter lite som en klagan, händelselös dag. Men säg inte "jag vill inte eller jag orkar inte" till allt då ! Det gör inget om man jobbar tiden ut istället för att bara sitta och vänta på att tiden ska ta slut. Jag vet att det är tråkigt att bli arbetslös och att man kan må lite kasst av att fundera på framtiden men GE INTE UPP !! Allt i ditt liv har löst sig tidigare så det kommer att göra det även denna gång

2007-12-05 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: