Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#37

Jaha, uppdatering igen! :) Damn i'm good at this!

Fast det har ju iofs inte hänt nåt jag kan skriva om... Pratar lite med Kattis på msn och har nog lyckats övertala henne om att skaffa en blogg. Braskit. Hon kommer även hem den 20:e.. Fast åker igen 25:e.. Men trots att det är få dagar är det lycka på hög nivå..  :)

Blev en hyffsat skön kväll iaf.. Ligger i soffan och ska se vänner. Såg iofs nu att massa lampor slutat funka i ljusstaken så jag kanske måste kolla om jag kan fixa dom.. Dumma ljusstake, dom funkade ju förut idag... Jaja, laga laga, kvinnor kan!

Mamma, jag är inte såå negativ! Jag tror också på att allt kommer lösa sig, och jag vet ju att helt pank kommer jag ju inte att bli även om jag inte hittar nåt nu på en gång. Höstdeppen kom sent och jag är bara trött och less....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: