Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#38

Hejdär världen!

Igår var jag och Nettan till dvärsätt. Ca två timmar för tidigt kom vi dit, kollade på möbler, åkte till krokom å dådär innan lanseringen började. Vi var alltså på lansering av nya ljuskatalogen. Det var en riktigt härlig kväll! Nya fina saker, roliga människor och dom som hade tur, typ Nettan, vann lite fina saker.. Tack vännen för en trevlig kväll!

Innan vi åkte hände en till rolig sak, och jag ska på anställningsintervju på onsdag. Jag återkommer! :)

Idag har jag jobbat, och fixat lite eventuella tider på dagis så lite cash kanske jag kommer kunna få trots allt.

Å nu, alldeles för tidigt igen, har jag poppat popcorn och väntar på att idolfinalen! Jag vet inte riktigt när den börjar men 20 eller 21 kanske.. Popcornen lär väl vara slut innan dess men vem bryr sig? Ikväll hoppas jag på AMANDA! hon har genom hela programmet varit min favorit, så heja heja!



Näe, jag tror jag ska lägga mig och slappa på soffan, bläddra igenom lite kanaler å se om det finns nåt skoj att se fram till det börjar.

Tjipptjopptvärstopp!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Äntligen någon mer än jag som håller stenhårt på Amanda! Hon är astuff och jag har hållit på henne sen första början jag med :). Nu håller vi tummarna på att hon vinner!

2007-12-07 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: