Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#40

Boken var sådär, lite halvseg och sådär.. Så jag gav upp den och laddade hem harry potter istället. Frida säger ju att det är braskit. Hittills är den helt okej!!


Jaha. Nu har det hänt lite..
Häromkvällen låg vi och pratade lite, och Johan sa nåt jag inte förstod. Han sa sen nåt i stil med "Ja det är ju tur att det är högt till tak".. Å jag förstår inte. Fortfarande inte. Han säger att man kan säga så när inte någon är riktigt Einstein, typ.. "Jaha, men jag förstår inte vad min smarthet har med takhöjden att göra" sa jag och det var tydligen helt galet kul.. Fast nej, jag förstår fortfarande inte.

Fick även värsta brevet av chefen. Eller ja, nåt intyg att jag med noggrannhet, snabbhet och intresse utfört mina arbetsuppgifter å sånt där. Gissa om jag längtar efter att få visa nån? :)

Igårkväll fick vi besök av en ung man (pojke) som ville berätta om nån bok, uppslagsbok. Ja vi verkade nog inte så intresserade för när han pratat en stund och ställt lite frågor sa han "nej ni ska få fortsätta kolla på tv".. Skum prick. Jag gillar inte böcker, jag har internet.

Hmm, mera då.. Ikväll ska jag och mamma på middag med våran mobilleverantör. Vi ska käka på eastern palace. Mumma! Modo-Johan (som pappa sa) ska få göra pappa sällskap och äta mat hemma hos dom.

Idrotts-Johan som "det senaste tillskottet" har fått heta ska 1 februari bli sambo med min syster på Bergsgatan, Stort grattis till Cathrin och Johan som idag fått klart att det är dom som står som köpare på lägenheten!

Själv tycker jag att Modo-Johan, alltså min Johan är helt enkelt bara Johan. Han var ju trots allt först. Sen Cathrins Johan är Cathrins Johan. Nathalie har Klas. Ja det där med namn....

Ja det var väl det
Synd att inte Amanda vann Idol också.

Tjo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: