Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#42

Tack lillasyster för att du fixade min blogg så fint! :)

Idag ska jag och Nettan ha firmafest. Det blev inte som vi tänkt för hon fick jobba istället en stund ikväll men när hon slutar ska vi ha fest. Vi jobbar ju på treab, där vi städar bort skruvar å sånt, vi hjälper till att hantlanga verktyg och så lagar vi mat förståss. Vi trivs skitbra med vårat företag och ikväll ska vi festa. Hmm, ja. Så var det nog.
Hur som helst så var hon snäll och kom med en matlåda till mig innan hon skulle jobba, eftersom vi egentligen skulle äta tillsammans och Johan är ju på julfest... Jag ville inte laga mat. :)

På torsdag kommer Kattis hem till snön. Å så fint som hon själv skrev:

"på lördag ska vi festa så taket lyfter, vi ska ta igen all den tid vi förlorat.
vi ska skratta gemensamt alla de skratt vi skrattar var för sig,
vi ska tillsammans skåla alla skålar vi skålat var för sig.
vi ska sjunga om Glenn och busande flickor,
vi ska prata om pojkar och glada kvällar."

Jag tycker om min Kattis! Det spelar ingen roll hur länge hon är borta så är vi lika galna tillsammans varje gång hon kommer hem. Det ska bli roligt!! :) Vi ses snart vännen!


nej tjao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: