Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#44

God morgon kära läsare! Eller ja, fast jag klev ju upp för snart två timmar sen. Jag är dålig på att ha semester.. För det är ju faktiskt det jag har just nu, jag är inte arbetslös förrän 1 januari.. :) En annan dag ska jag sova länge. Har pyntat julgranen på morgonen, den är sne men ändå rätt fin. Måste bara fundera på hur jag ska få den rak..

Helgen var ju.. kul? Jag tycker Nettans blogginlägg förklarar en del om hur kvällen var. Hur som helst har jag aldrig varit så bakis i hela mitt liv tror jag, klev upp halv 6 på lördag eftermiddag.. Älskling mådde inte heller bra, men han led av kraftig förkylning och lätt bakfylla sa han.. Som vanligt ska jag aldrig mer dricka, men det håller väl bara till nästa gång jag dricker. Men aldrig mer ska jag gå på firmafest med fri sprit iaf, det är farligt. Hur som helst så hade vi en galet rolig kväll i alla fall!

Jaha, och idag börjar min semester. Jag ska på arbetsförmedlingen och sen står storstädning på schemat. Älskling och Nettan ska på stan sen och kolla på julklapp åt mig :) Ta nåt fint :) På fredag åker jag och Nettan på den årliga resan till Sundsvall för panikshopping av julklapparna som alla tydligen redan handlat utom jag... Varför vara ute i god tid när man kan handla i sista sekund? Har iaf funderat ut lite bra saker till den mindre systern, och kom på nu att jag måste ringa den andra om en annan julklapp och dessutom fråga om hennes och johans önskelista är färdig.. Mycket att göra idag på min lediga dag, eller inte.

Skulle ha träffat André, den gamla mannen också som blev hela 26 år igår, 4 kvar till 30 vännen, känner du dig gammal? Det skulle jag gjort. :P Grattis igen!

Tina fyller år idag, GRATTIS gumman! :)

Nej nu ska jag ringa mor och sen duscha. Vi hörs senare, kanske lägger upp en bild på julgranen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: