Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#47

Åh, nu har jag äntligen kommit på vad Johan ska få i julklapp! Det har varit det svåraste av allt men när jag och André pratade om det idag kändes det som vi var överens om att det jag föreslog skulle vara det bästa :) Han kommer bli så glad! :) Hoppas jag..... Så nu är nog alla mina julklappar utom en helt planerad och klar att inhandlas i morgon :) Nu börjar det kännas skönt att julen snart är här.


Har som sagt varit på stan med André idag. Shoppat lite åt honom och gått runt och surrat lite. Som vanligt en helt underbar dag med min bästaste vän! Har också planerat för nyår med en god middag och gott dricka. Johan, André och Thess, underbaraste sällskapet! :)


Nej nu ska jag vänta på att älskling ska komma hem, och ladda inför min och Nettans tidiga avresa mot sundsvall i morgon bitti, det kommer bli en underbar dag!! Som alla dagar med Nettan :) Och ounderbart dyrt!! Som alla dagar med Nettan :) Haha...

Ha det bra hörrni, och jag har en nyhet som väntar på att bli officiell. :)

Kommentarer

Postat av: nettan

Tack för igår hjärtat. De va guld värt! :) puss

2007-12-22 @ 08:30:22
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: