Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#12

God morgon världen!

Gårdagen spenderades mest i bilen känns det som. 8.15 begav vi oss mot brunflo för att se på hockey. Efter hockeyn blev det fåker, sen stan igen. Lite senare drog vi oss tillbaka mot brunflo för att sen åka hem igen efter den matchen. Senare blev det roadtrip till mamma för att hämta en termos och köpa lite fika och sen blev det fåker igen. Sen hem och inget mer bilåkande. Det var hur som helst en trevlig dag.

Sista fåkerbesöket blev först hos Anki, där hon, lotta och annelie var barnvakt till en söt liten bebis! Sen blev det naturligtvis lite bebisprat på kvällskvisten och älskling har bevisat att han INTE kan ha nån än på ett tag :)

- Ja men jag kommer ju inte ens ihåg matdosan på morgonen, hur fan ska jag kunna komma ihåg nån unge?
Sen funderar han lite på ett argument och kommer fram till detta 
- Tänk om jag ska handla, så måste jag ställa ner den för att ta köttbullarna, sen kanske jag glömmer den i frysdisken och åker hem med mina köttbullar.

Ehm, ja min älskling ska nog inte ha nån bebis om han är rädd att glömma den i frysdisken på affären... haha..

Idag är han och fiskar. Jag klev upp tidigt som satan igen, typ 7.. Jag som skulle ha sovmorgon? Ska vänta nån halvtimme och sen ringa och väcka Nettan och höra hur gårdagens bravader var och sen ska jag nog våldsgästa där en stund. Men först lite frukost och en dusch.


Kommentarer

Postat av: Morsan

Jag vet, du får följa med och handla så kanske du kommer ihåg "knyttet" ! Kört hårt, du kanske hinner innan du blir 30....

Glöm inte att vila idag nu, det blir en hård vecka.

2007-11-04 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: