Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#16

Hopp, uppdatering alltså?

* Jag ska vinna en bil
* Jag ska ta körkort
* Jag ska göra om lägenheten
* Jag ska diska oftare
* Jag Johan och Henke åt middag hos Nettan igår.
* Jag har en dålig dag
* Jag blev sur nyss när jag läste saker som försvinner ur ljuskatalogen
* Jag vill vara rik
* Jag kallas numera för match maker
* Jag måste skriva en önskelista till jul, men vet inte vad jag vill ha
(* Vi behöver en ny dammsugare men det känns för vuxet att önska sig)
*Jag är helt galet sugen på choklad
* Jag hatar folk som inte tar hänsyn till mig bara för att jag är liten
* Jag har ont i ryggen och axlarna, alltså ONT ONT ONT!
* Jag skulle behöva träna ibland
* Jag och Nettan lekte laserhall på coop forum igår
* Jag är hypokondriker och idag har jag massor med sjukdomar
(* Därför skulle jag behöva åka hem och sova)
* Jag är sinnessjukt lat ibland, någång då och då, ganska ofta, eller ja okej då, hela tiden


Jag skriver inte mer än så just nu, THIS IS A BAD DAY!


Kommentarer

Postat av: nathalie

du räknar bra.... #14 och sen #16 :P

2007-11-08 @ 14:42:44
Postat av: nettan

Ja du är rolig du! ;)

2007-11-08 @ 18:04:16
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Malin

Nathalie..hon är ju kommunalare vad kan man vänta sig?! Hihihi

2007-11-08 @ 22:11:18
Postat av: nettan

Och så tog vi och uppdaterade igen, eller?! ;)

2007-11-12 @ 16:00:42
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Frida

Men Zandra! Skriv in dig på jocks och börja träna med mig, jag skrev in mig idag! :P Kramar!!

2007-11-12 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: