Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#17

Uppdatering efterfrågas.. Jag har inget att säga ju?

Satt på körskolan idag en sväng, det gick dåligt. Bättre lycka en annan dag, kanske i morgon?

Träffade Nettan och snackade lite skit och kikade runt. Fick höra att jag är lite vek, men även att jag passar för fina jobb eftersom jag är så fin :) Lite bra å lite.. halvdåligt? Jag är väl vek, när det kommer till att jobba inom vården (som samtalet handlade om) men det är lugnt för mig, jag vill inte jobba där heller..
Hann även träffa på Linda en sväng, hon är stark den tjejen. Såg lite sliten ut men vem skulle inte göra det som mamma i hennes situation. Ska träffa henne lite senare i veckan å gosa lite med jonny också :)

Mera då? Jag saknar Andy vännen, snart dags att ses tycker jag.

Nu ska jag laga mat, älskling är påväg hem.
Tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: