Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#18

7 Saker om mig alltså? Jag tar lite enkla saker bara..

1. Jag är den mest rastlösa människan jag känner. Sitter jag still för länge kan jag till och med diska eller städa istället för att kolla på tv, bara för att ha nåt att göra.
2. Jag är hypokondriker. Läser jag för noga på biverkningarna på en medicin tar det inte många dagar förrän jag lider av ett par stycken..
3. Jag ger upp för lätt
4. När ingen ser mig dansar och sjunger jag :)
5. Jag är värdelös på att höra av mig
6. Jag är shoppingberoende
7. Jag har kommit på att det är rätt kul att laga mat


Har just spenderat 1,5 timme i telefonen med Tina, allt för sällan vi hörs nu.. Ska i alla fall träffas i morgon, kolla på lägenhet, känna bebissparkar och klura lite (för att inte säga för mycket)

Ikväll har jag ljusvisning igen, det är roligt. Jag tycker om mina ljus. Är det någon som vill beställa någon fin julklapp kanske? Hör bara av er. Jag har en beställning som ska skickas in nu innan jul...

Gick dåligt idag igen på repetitionen, 6 fler rätt än igår men fortfarande skrämmande lågt antal rätt. Måste lära mig en gång för alla hur det funkar med släpvagnar och parkeringar helt enkelt. NU, helst nyss, gärna för ett par år sen. Men nu har jag ett mål, innan jag fyller år ska jag ha körkortet, vem tror jag klarar det?


Nu ska jag fundera på vad det blir för mat idag, kanske tillåme måste handla, usch vad jobbigt det kändes......

Kommentarer

Postat av: nathalie

hurru. http://cathrinlarsson.blogg.se/1195059810_framtiden_r_framfr_os.html#comment
vi måste pressa syrran på lite detaljer tror jag:P

2007-11-14 @ 19:07:46
Postat av: Cathrin

Jag tror på att du kan fixa körkortet innan du fyller år! =)

2007-11-16 @ 15:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: