Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#20

Jahopp, en uppdatering igen då

I fredags åkte jag och johan till tandsbyn, där johnny, annelie, rosie och kenneth bakade tunnbröd, mumma! For sen vidare till fåker och lagade mat tills bagarna kom hem. Hade en trevlig kväll och for därifrån med frön i öronen! Haha, fråga inte.. Men dom ska vara bra! Akupunktur utan nålar...

Igår bakade jag, oj vad jag bakade. Inte lika mycket som Nettan kanske men det blev drömmar, syltgrottor och brownies. Även att jag bakade bullar häromdagen. Jag var så duktig så =)

Sen hade vi en alldeles underbart härlig kväll med André och Thessan. Spelade bowling, Thessan vann, och jag kom sist. Det var roligt, men lite pjutt blev jag allt, hade ju knappt hälften av dom andras poäng....
Efter bowlingen blev det en sväng på mark twain. Gott vitlöksbröd, ett par cider och det bästa sällskapet.
Tack mina vänner, ni förgyller livet lite mer!

Idag har jag och älskling en slappdag. Jag diskar och försöker samla ork att plocka ihop litegrann, och johan sitter och spelar wii. Ska lite senare åka till mamma och äta middag och sen vidare till Nettan och lite fika!

Ja sen var det väl inget mer.....

(igår hade jag och älskling varit tillsammans i 11 underbara månader)

Kommentarer

Postat av: nathalie

ta med lite kakor så man får smaka!;)

2007-11-18 @ 14:57:00
Postat av: Kicki

hej. Ja, det stämmer, finns väl inte så många tinja i den här stan? :P

2007-11-18 @ 23:21:36
URL: http://AllaHosOss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: