Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#21

Idag ligger jag hemma. Täppt i både näsa och huvud. Försökte somna om men det var ju lättare sagt än gjort. La mig på soffan och slökollar på tv. Det är mest tv-shop och jag imponeras ständigt av hur mycket smarta saker det finns! (Sen att alla säger att ingenting funkar är en annan sak men kolla själv nån gång, det är smarta prylar!)
 
Tänkte jag skulle försöka åka ner på jobbet en sväng idag men jag får se hur jag mår om någon timme, som det verkar nu är det mer påväg...

Sitter och funderar på lite julklappar också.. Blir inte många, mest familj och väl utvalda vänner! Å min älskling förstås! Har sån idétorka bara, vet bara en klapp till en väl vald vän än så länge. Men gott om tid!
Innan jul ska vi ju fira min syster på hennes 18årsdag på lördag, och svärmor med syster på söndag.

Jag längtar tills första advent, pynta lite, byta lite gardiner och fixa fint. Även lite julbak med Nettan om du fortfarande vill? Även fast du bakat så mycket redan... ;)

Lägger ut ett par bilder

Såhär känner jag mig idag..
Delar även med mig av lite av det jag bakade i lördags! Massa gottigt!
Å självklart den nya tillkomlingen bland mina fina ljusgrejor!

Nu ska jag linda in mig i täcket igen, det är skitkallt här!


(just det, jag funderar att bli mörkhårig igen, vad tycker ni?)

Kommentarer

Postat av: nettan

Klart jag vill, nu är jag ju ledig massor! :D och jag tycker du ska blond, du är ju min blonda vän! puss

2007-11-19 @ 14:51:59
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: nathalie

inte fan fick jag smaka kakor inte :(

2007-11-19 @ 21:25:16
Postat av: Kattis

Skitfina ljus, jag vill ha ;)
Och du ska vara blond. :)

2007-11-21 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: