Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#22

har du en bra dag? inte jag.


det är så tråkigt med vardagar när man är hemma. knappt någon inloggad på msn och ingen som varken läser eller kommenterar min blogg. eller ja, det är väl ändå ingen som kommenterar den men ändå.. såna här dagar spenderas i soffan funderandes på många olika saker. skickade ett mail till johanna idag. hörde efter hur hon hade det och berättade hur jag hade det. jag saknar johanna. fler var på gång att få mail, men jag hejdade mig. de som inte drabbats av min jordbävning kan få slippa.
ofta känner jag mig ensam, både i och utanför en vänskap. jag är inte den som tjatar, så efter jag försökt höra av mig till någon ett par gånger ger jag upp - och möts av tomhet och tystnad. ja men tack, så mycket var jag värd? jag är väl paranoid, eller bara allmänt dum som inte förstår att jag inte är "en av dom" längre, som jag tidigare skrivit om fler gånger än jag kan minnas. jag brukade sakna allt det där, frukten, doften av hett härligt te, tjocka tröjor, träffar på fik och lite skratt och gråt här och där. jag brukade sakna dom där gångerna när vi hördes, inte av någon anledning, utan bara för att kolla hur det var och vad som hände.. men nej, nu saknar jag det inte längre, för det är ingenting värt. tomma ord som "men jag skulle ha varit å hälsat på dig snart, ska vi ta det i veckan?" och sen hördes man inget mer och nästa gång vi ses "men shit, tiden bara flyger förbi, men vi måste ses snart"
jomenvisst, nejtack jag klarar mig. för det funkar inte så.


det finns få som jag umgås med nu för tiden, men jag har hellre få riktiga vänner än många falska....

.johan. den bästa i mitt liv! betyder mer än vad jag kan försöka förklara!
.andré och thessan. ljus i mörkret. vänner som jag träffar sällan, men som är ovärdeliga och aldrig bortglömda!
.nettan. som jag "fick tillbaka" som vän i somras, inga ord kan beskriva lyckan av en sån vän!
.sen är det såklart mamma och pappa, samt svärföräldrarna som jag träffar ofta. kärlek!


ja. surtanten har talat, och jag ber om ursäkt om ni tar illa vid er. men och andra sidan om ni skulle göra det kanske det är just er jag menar, då kanske det tänds en liten lampa....


jahopp, tv-shop var inge roligt längre när jag såg en grej jag (faktiskt) inte trodde på, nån golvmopp av nåt slag. eniros tävling är en sida som besöks ofta så jag har varit in där var 5:e minut men fortfarande inte vunnit nåt. (säg inget) sen var det massa "vinn-pengar-program" men dom är bara störda. och jag blir allt för lockad att ringa in, så jag stängde av, tog mig till affären och tillbaka och nu ska jag bädda ner mig igen!


vem vet, så segt som denna dagen går kan jag lika gärna få för mig att blogga en gång till...



(observera att inlägget inte innehåller några personliga påhopp utan bara mina personliga tankar. min blogg, mina tankar. passar det inte så läs inte)


Kommentarer

Postat av: Emma

Jobbar du inte?

2007-11-19 @ 12:50:32
Postat av: nettan

jag älskar dig vännen min!

2007-11-19 @ 14:50:04
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Storasyster

eh... fick mamma och pappa vara med men inte jag och nathalie!? :O

2007-11-19 @ 20:22:34
Postat av: nathalie

jag håller med cathrin. var kom vi in i bilden då? eller är vi inte heller värd något ?:P

2007-11-19 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: