Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#24

Ja för alla er som gnäller över att jag bakar så mycket men bjuder så lite kan jag bara säga en sak
- NI VET VAR JAG BOR!
Jag åker inte direkt runt och delar ut kakor, men kom för all del förbi, själv äter jag inte så mycket av det, jag tycker bara det är kul att baka. Det om det.

Sen får jag väl ägna en liten gnutta kärlek till mina systrar idag. (liten gnutta,resten försvann när ni började gnälla och klaga! :P)


Igår kom Nettan hit. Rastlös som aldrig förr tror jag. Slutade med bakning, igen :P  Kolakakor och sen även Dumlekakor. Får se om jag orkar göra älsklings älskade krämbullar idag, och får se om jag gör dom lika goda som Nettan, annars får hon stå för den delen i fortsättningen. Å vännen, idag är dumlekakorna precis som dina. Tror dom behövde få stå kallt lite längre!

Kan det bli 1:a advent snaaaart? Snart åker julgardinerna upp ändå kan jag lova! Å julduken. :)

Nej om man skulle sova en stund till kanske......

Kommentarer

Postat av: nathalie

jag önskar mig en burk med lite olika sorters goda kakor :D dom där dumblekakorna såg inte så dumma ut :P

2007-11-20 @ 12:12:18
Postat av: nathalie

du e grym på att baka goda kakor:D

2007-11-20 @ 16:43:33
Postat av: André

Hej vännen! Tackar för en trevlig kväll med massor av goda krämbullar =D Kram från Thess & André

2007-11-20 @ 20:39:34
Postat av: Morsan

Tänkte att du vill ha mer beröm, på en plats där alla kan se. Du har blivit jätteduktig på att baka !! detta får du gärna göra om när jag mår bra...

2007-11-20 @ 21:04:05
Postat av: Ingela

Dumlekakorna oj visst är dom farligt goda. Ni är jätte duktiga tjejer!
Kram påre

2007-11-21 @ 07:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: