Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#25

Hej, jag ska flytta! Hmm.. Eller nehe, skulle jag inte? Haha kom hem idag och kollade mailen. "Vi gör just nu en kontroll på dig ang erbjudande på lägenhet *blabla*" Från östersundsbostäder. Kollar igenom lite mail och inser att jag faktiskt HAR tackat ja till den, men förmodligen gjorde jag det för att jag stod som 10/10 som blivit erbjuden den lägenheten och hur troligt är det att 9st tackar nej??... Jahopp, ringer Östersundsbostäder, berättar vem jag är och får höra att "Ja grattis, du var den som fick den!" -"Jaha! Tack så mycket!" Svarade jag, följt av "men vad gör jag om jag inte vill ha den då?"...
Okej, visst är jag ett freak när det gäller att flytta och ÄLSKAR det, men lägenheten låg på frösön, dessutom valla. Jag vill inte bo på frösön. Dock skulle de va kul att säga "Hej jag heter Zandra jag bor på snorres väg". För det är en komisk adress, men nej, älskling skulle nog döda mig om jag ringde å sa att jag ville ha den :) (Dessutom, om 9 tackat nej, vad är det för fel på den?)


Igår hade vi myskväll med André och Thessan en stund. Fikade lite å pratade bort en stund. Alltid lika härligt sällskap! Tycker om er!


Nej om man skulle börja kolla igenom frysen efter nåt ätbart till middag......

Kommentarer

Postat av: Morsan

Du är såååå duktig !! Hur klarade du dig ur det där då ? Hamnat sist på listan igen, eller ??
Ses då...

2007-11-21 @ 15:48:19
Postat av: zandra

nejdå mamma, man får ha 3 st nejtack innan man hamnar längst ner. detta var min första..

2007-11-21 @ 15:57:09
Postat av: Morsan

Bra, se då till att det inte upprepas ;=)

2007-11-21 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: