Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#27

Jahopp, uppdatering såhär på morgonkvisten kanske..

Kroppen är fortfarande inte helt okej efter några dagar hemma förra veckan. Känner mig slö och tung. Magen krånglar, huvudet pulserar och helst av allt skulle jag nog vilja ligga hemma tills jag mår bra igen. Men det är ju lättare sagt än gjort.. Let's just say; - Det funkar inte så.

Helgen spenderades på lite olika kalas. Först hos lillasyster i lördags. Liten blir stor och hon fyllde 18 år! Sämsta 18åringen jag vet, vi delade på en cider men sen blev det inget mer alkohol för hennes del.. Nåja, det kanske ändras med tiden... :) När Klas också blir 18 kanske det blir lite mer fart på dom :)
Söndag hos Johans moster, där vi firade henne och min kära svärmor. Lena fyllde år för ett tag sen men vi firade henne också igår. God mat, trevligt sällskap och en bra kväll.

Sen har det inte hänt så mycket mer. Lyckades få en stund i fredags, tror jag det var, och prata lite med FRIDA, min sexiramseletok! Det var kul! Inte ofta man hör nåt från henne. :) Hon mår bra iaf, jobbar å sliter å kommer nog ha sitt jobb bland karlarna ända till 2010. Ja vissa har tur, som hittar ett jobb man kan tänka sig att jobba med så länge..

Hmm, nej jag har nog inget mer att skriva. Ska klä på mig lite innan mor kommer å hämtar mig.
Ja men vi hörs väl då..

Kommentarer

Postat av: sanna

Godmorgon :)
Ha en fin måndag!

2007-11-26 @ 07:07:14
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: