Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#28

Ja idag blev det just mycket arbetat. Jag har fixat och trixat med min kakbok. Ska ta nån bild på den och lägga upp senare i livet, men gissa om den är fin?

Ska snart iväg på lite jobb, senare träffa Tina på körskolan (tina har ju körkort, hon kan lära mig allt hon kan om teorin, så lär jag henne allt om mina kakor, haha) Bullmammorna utbyter tjänster. Ännu lite senare ska jag hjälpa Åsa med ljusen och sen ska jag hem å baka. Hade planerat gómat också men vet inte om jag kommer hinna..


Ljusparty på torsdag och fredag.
Julbord på lördag.
Pynta och pyssla på söndag!
Julen är här..


Kommentarer

Postat av: nettan

Lillavän, det är en hel månad kvar tillj ul, EN HEL MÅNAD! Massa dagar, en månad... en heeeel månad.. julen är inte här. Jag paparazziade en hummer idag.

2007-11-27 @ 15:53:31
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: