Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#32

Jaha, om man skulle uppdaterat igen då, nu när jag ändå är på lite bättre humör..

Tårarna har slutat rinna. Jag har sminkat mig, och visst är det så att när man sminkat sig så känns det ändå ganska bra? Annars skulle jag väl inte sminkat mig, eftersom jag isåfall ändå hade behövt göra om det sen? Nej jag mår nog rätt bra nu.

Visst fan är det tråkigt med den där resan till sundsvall, men jag tror tröttheten, den sjukt starka viljan att åka och all förbannade besvikelse över det ena, andra och tredje som gjorde mest ont. Så Nettan, läs mellan raderna på nedan skrivet inlägg.

I skrivande stund kom ett sms, och jag läste "Hej! Vill du följa med på ikea på måndag?" MALIN! Du är min räddare i nöden, jag var så nära på att skriva att Ikea kanske inte var nåt för mig ändå eftersom jag aldrig tar mig dit, men bannemig! Nu blir det av.


Ett par bekymmer kvar att lösa under helgen, men först ska jag göra mig färdig inför kvällens ljusvisning...


Kommentarer

Postat av: Cathrin

Du ser, det var ju det jag skrev idag :) Nu blir det av iallafall!

2007-11-30 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: