Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#10

"Barn är inget hinder, de är bara i vägen." Hittade detta på en hemsida Nettan besökt här hos oss. Johan, jag gissar att du gillar detta citat? :) Haha..

Idag är jag hemma igen. Legat på soffan, städat lite å sen var jag och handlade. Hittat godmat på internet som jag ska laga idag. Vitlöksdoftande fläskfilé med senapssås. Mumma!

Magen börjar krya på sig, skönt. Varit helt galet dålig på kvällarna och mornarna nu.. Trötthet, förkylning, kräksjuka, ja inte vet jag vad jag lider av men jag hoppas det blir bra nu..

Jag var helt galet nöjd med gardinerna jag köpte så försökte jag få älskling att tycka nåt också, "ja det var väl fint, men hur såg det ut innan då?"

Brödet i ugnen väntar, hejsvejs

Kommentarer

Postat av: nathalie

förresten, hörde du att jag körde in i stupröret idag?:P

2007-10-30 @ 15:55:35
Postat av: Morsan

Jag har en helt annan syn på barn. Iallafall mina egna.
Synd på stupröret ?! Tror inte vi ska sätta upp några nya iallafall...

2007-10-30 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: