Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#11

Jävla skitdag, faktiskt. Klev upp när älskling klev upp, eller ja en stund innan då. Åkte med mamma till besiktningen (där hon tydligen skulle varit igår) å sen jobbade vi en liten stund. Men min kropp orkar inte, den är konstig. Ont överallt och en mage som värker, jag fick helt enkelt åka hem igen.


Igår bjöd jag Nettan på middag. Vi åt viklöksdoftande fläskfilé med senapssås. Det var gott =) Det tyckte nog både Nettan och älskling också. Jag är bra duktig när jag vill!


Paniken växer över allt jag borde. Borde städa, borde städa ur garderoberna för att få mer plats för vettiga saker, borde diska, borde plugga teori, borde hitta ett nytt jobb.... Men när ska orken hamna hos mig??

Nu väntar två dagar med ljuspartyn inplanerade, och även början på planerande till ett ljusparty hos mamma igen i december. Ljusen gör mig i alla fall glad. Det lilla extra det ger till plånboken, alla glada människor, den härliga stämningen!

Jag tror jag ska sova en stund. Det känns som det behövs. Har även fått huvudvärk nu.....


puss sålänge då...

Kommentarer

Postat av: nathalie

hahaha, tog hon fel dag?:P äsch, man kan ju inte komma ihåg allting ;D

wow, du kan laga mat :O när ska du bjuda mig på mat då?:)

krya på dig.

2007-10-31 @ 13:30:45
Postat av: Tina

Låter inget roligt vännen. Hoppas att allt blir bättre och att du finner orken. Dock inte det lättaste att finna ork eller lust i detta väder.

Vi borde träffas något nästa vecka. Var ju meningen att vi skulle träffas denna vecka men blev aldrig av. Har fullt upp och har haft hela veckan. Men nästa, då jäklar =)

Puss och kärlek kommer lastat!

2007-10-31 @ 14:32:43
Postat av: Morsan

Göra narr av en stackars "äldre dam" med dåligt minne !? Hur kan
ni ??
Men du, städa är väl en baggis. Bjud hem systrar och mamma så får du det fixat... Eller törs du inte ?
Krya nu på dig och inhämta lite ork. Jag tror allt hör ihop. När du hittar ett nytt jobb eller du vet vad du ska göra med ditt liv kommer allt det andra att lösa sig.

2007-10-31 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: