Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#4

Och idag igen vaknar älskling alldeles för sent och jag alldeles för tidigt.. Uscha. Måste sopbilen tömma glas klockan 7 på morgonen?!! Jag hade kunnat sova en timme till...

Igår kom dom och hämtade skrivbordet i alla fall, så nu har vi jättemycket plats i sovrummet som jag ännu inte riktigt kommit underfund om vad som ska ställas dit och inte.. Vi får väl se vad som blir..

Idag skulle jag iväg på ljusparty men det blev inget. Lika glad för det är jag. Ska ändå till bräcke på torsdag så det ordnar sig =)

Undrar om man skulle gjort nåt vettigt eller om jag ska lägga mig i sängen igen och se lite tv innan jag måste kliva upp. Vettiga saker gjorde jag ju igår morse, typ städade och diskade. Två dagar i rad verkar väl lite lyxigt.... =)

Kanske uppdaterar senare igen.
Pis.


Kommentarer

Postat av: nathalie

du må ju fixa så att bloggen är fin!:P

2007-10-23 @ 09:53:04
Postat av: Emma

Ja tur att det finns att köpa så fina saker..;)

2007-10-23 @ 14:12:22
URL: http://potatisbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: