Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#5

Jahopp, fan det här med att uppdatera varje dag var inge roligt, det har inte hänt så mycket sen sist... Iofs körde mamma in i ett stuprör idag, det var ju rätt kul, men i övrigt har det varit en rätt händelselös dag.

Var in på körskolan och betalade snällt lite mer pengar till dom, undrar hur mycket pengar dom kommer tjäna på mig egentligen? Jaja, nu kan jag i alla fall öva 10 gånger till hemma. Det är ju bra..

Jag skulle nog behöva städa, men det skjuter jag nog upp tills lite senare. Har inte riktigt inspiration till det nu..

Det finns egentligen rätt mycket jag skulle kunna skriva här, men när jag väljer bort allt som kan vara personliga påhopp och anklagelser så blev det inte mycket kvar. :) Kanske ska börja skriva såndär dagbok man skrev förr i tiden, med lås å sånt. En sån hemlig, bara för mig.. Men vad är det då för mening? Jag vet ju redan allt jag känner och tycker.. Det är bara alla andra som inte förstår..

Jaha, å nu då?
Undrar om man skulle ge sig på disken i alla fall, älskling ska få laga mat idag. Jag orkar inte :P


...
För vad jag än gör, vad fan tjänar det till?
om jag inte är lycklig och mår som jag vill?


Kommentarer

Postat av: nathalie

1: jag hade väldigt gärna velat se mammas lilla incident idag ;)
2: även om du vet allting du känner och tycker kan det vara skönt att lätta från hjärtat ibland. bara att skriva ner, trots att ingen ser.

2007-10-23 @ 18:57:27
Postat av: Tina

Oj, du har blivit mästare på att uppdatera bloggen ju =) Roligt, nu måste ju jag också försöka bli det. Saknar dig!

2007-10-24 @ 08:14:01
Postat av: Morsan

För vad jag än gör, vad fan tjänar det till?
om jag inte är lycklig och mår som jag vill?

Är inte du lycklig ? Tänk på vad du har här i livet, familj - vänner - pojkvän - bostad - jobb mm mm Du borde försöka lära dig uppskatta det du har och inte bara se det du saknar. Jag, liksom du, skulle också vilja ha allt det jag inte har men jag vill inte tänka på det. Jag glädjs åt allt jag har. Även om det inte är lika mycket som du har är jag väldigt nöjd. Jag har er och era respektive, jag har pappa (när han är hemma ) jag har Lillan-Millan och morfar. Och faktiskt, jag är så glad och nöjd med det...

Puss på dig

( Nu blev kommentaren längre än inlägget )

2007-10-24 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: