Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#7

Lugn kära mamma, jag mår bra! Det är bara en del i en låt som jag tycker är bra. Det är ju klokt, eller hur? Det spelar väl ingen roll vad man gör om man inte mår bra?

Älskling åkte bort, tråk.. Blev fuskmiddag från pizzerian och sen tack å hej. Men jag har ju lite prov att göra så jag klarar mig. Sen är köket full av disk, så göralös blir jag aldrig..

Gjorde ett prov nyss, ska ge mig på nästa om en liten stund.. 2 om dan så borde jag klara det snart..

Umgicks lite med Nettan idag, det var trevligt även fast ingen av oss var speciellt social.. :) Min svarthåriga lilla blondin :P "Men om man vill sätta tillbaka listen kan man väl bara kleta på lite silicon?"... Hmm, nej du är inte blond ibland *host* Lim? Hört talas om det? ;) Me love you!

Min lillasyster: Kan du hjälpa mig med min blogg eller???? Du är ju datanörd, du borde kunna?

Kommentarer

Postat av: Nettan

men vafan, jag kan limma med silicon, jag kan limma med allt! ;)

2007-10-24 @ 19:35:35
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: lillen

jag är ingen datanörd, men ja :P hur vill du ha den då? jag är inget proffs, jag kan bara göra mitt bästa serru.

2007-10-24 @ 21:26:57
Postat av: Malin

Jag håller med Nettan, silikon må ju va bra till det mesta liksom! Fråga bara systrarna Graaf!

Du Zandra som har blivit stadgad husfru nu för tiden kanske ska med ut på en lugn after work (utafn sperma-Bo, jag lovar!) imorrn. Behöver en rejäl break! Å så har jag ju fyllt år OCH vunnit på Gåsenvägens lotto så jag kanske kan bjuppa på en ...cola eller nåt ;)

2007-10-25 @ 22:13:08
URL: http://highmountain.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: