Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#8

Hejhopp, dags för uppdatering.

Sjuk är jag. Rastlös men näst intill livlös, så det blir inte mycket gjort.

Häromdagen hade vi en shoppingtur jag och Nettan. Köpte vantar, trosor, en plattång, mascara, julgardiner.. Sen var det nog inget mer... Gick iaf pengar, men inte till nåt onödigt egentligen.
Idag kom Nettan och hämtade mig eftersom jag var tvungen att köpa tvättmedel för att jag ska försöka orka tvätta ikväll, åkte på ÖB, sen coop, sen ixo.. Blev nya gardiner till sovrummet där, har haft stora konstiga gardiner där förut men nu ville jag ha panelgardiner där också. Efter många om och men kom dom upp, och jag är nöjd.


Går alldeles för mycket pengar när jag är med Nettan.. :P

Skulle ha försökt städat lite också men det blir nog ett projekt till en annan dag för jag är helt snurrig och magen lever sitt egna liv.


Mera då, vad händer? Nja ingenting egentligen. Har lite projekt pågång här hemma igen, får se hur det går då... Skulle även behöva lite nya tapeter, men vem har bråttom? Jag ska ju tydligen bo här resten av mitt liv?...


Vem vill bju på mat idag då? Jag orkar inte laga... Call me, jag väntar på just DIN inbjudan. (mest kanske mamma eller syster som jag tycker kan höra av sig...)


Jag älskar Johan, men vem vet inte det?

Kommentarer

Postat av: nathalie

du hade köpt nått åt mig va?:D när får jag?:)

2007-10-30 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: