Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Nytt igen

Efter en del klagomål på att min förra blogg inte funkade så ofta (iaf från mamma å tina) så får jag väl börja om här då :) Någon som vet hur man får till sin sån här fint med egna bilder????

Fortfarande händer det inte så mycket här.. Har fått en dum huvudvärk som förföljer mig var jag än går.. Ska göra pannkakor till min älskade sambo kommer hem. Då kommer han älska mig!! Sen är det tydligen fotboll på tv, och nu har vi en överenskommelse här att när han ser sport så läser jag teori. Vilket får mig att fundera på om jag har några prov kvar nu?... Aja, annars blir det första sporten från i morgon då....

Ljusparty i Gällö i söndags, gick sådär, men det var jättetrevligt i alla fall! Ska tillbaka till Gällö fast till Emma 2 november, det ska bli kul!

Ska lägga upp lite bilder. Inga nya men fina :) Ska bara komma på hur man gjorde, haha..

Vi hörs hörrni.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Hurra ! Ny blogg. Ännu mera hurra för teorin !!:=)
Snart kanske jag kan få skjuts...

Nu kanske det är roligare att uppdatera, jag hoppas det....

2007-10-22 @ 15:14:32
Postat av: nettan

en ny? jag som just lärt mig adressen till den gamla.

2007-10-22 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: