Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#96

Ja, jag har väl ingen större motivation att skriva så mycket.. Ingen motivation att göra nåt heller, eller att jobba eller umgås speciellt mycket med någon... Har hamnat i en tung period.

Helgen var härlig i alla fall! Älskling fyllde år i lördags så det kom massa folk och hängde här :) Det dracks, pratades, skrattades och gräts lite.. Sen blev det krogen, dans med Nettan och härliga människor! Mot slutet när alkoholen började avta ur kroppen blev jag mest störd av alla människor, så vi åkte nöjda hem runt 01.30, jag och min älskling! Söndag var rätt seg, men mer trötthet än bakfylla.. Härligt!

Ja sen kom måndagen.. Dålig dag. Tisdag, dålig dag men en härlig stund med en nyfunnen vän i badhusparken. En glass, massa prat om allt och inget.. Sen var jag barnvakt åt min älskade lilla Isabella! Vi tog en tur på stan, kikade på skor, dissade en bitch och underbara tösen sov så sött i sin vagn.. Sen lagom till hennes mamma och pappa skulle få tillbaka henne bytte vi blöja och hon gillade det inte, därav fick dom tillbaka en gallskrikande bebis. Kanske får jag inte vara barnvakt igen, men vi hade en härlig dag! Världens underbaraste lilla tjej!
Ja så var det onsdag då. Ännu en dålig dag. jag ägnar dagen åt städ och plock.. I morgon ska jag ta mig i kragen och gå till jobbet och samtala lite med proffice.


Jag måste hitta ett nytt jobb, ny lägenhet och en hobby. Jag måste ägna mig åt någonting. Tänkte ta upp det där med träningen, men 800kr för att skriva in sig, sen ytterligare 409kr per månad? Vadå 800kr för inskrivning???? Ska jag betala 800kr för att skriva på ett papper om att jag vill träna? TACK MEN NEJTACK.

På söndag är det ljusparty igen här hemma. Någon som känner för att komma hit och hänga en stund?


Kommentarer

Postat av: Morsan

Självklart kommer jag ! För du ska väl baka något gott ? Men du, jag tror inte jag får handla nåt, eller bara en liten grej kanske....
Säker på att det snart kommer att lossna så livet blir lite ljusare för dig !!
Kramar från mamsen

2008-04-23 @ 09:59:02
Postat av: nathalie

om du hittar en hobby, tipsa mig. jag vill också ha en!

2008-04-23 @ 14:47:08
URL: http://nalaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: