Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#97

Jag lyxar till det med två inlägg.

Har fått lönepapper nyss, dags att dra på spenderarbyxorna :) Nejdå, jag ska inte shoppa upp alla pengar, men i samma veva som jag slet upp kuvertet insåg jag att min foundation är slut, att hårsprayen snart gjort sitt, att jag behöver en hudfärgad bh och att jag hittat en present till Johan. jajjemen! Grett med lite päning.

Nettan har punka på bilen, sen hann jag inte höra så mycket mer.. Hon kanske ringer igen :)
Ska ta en fika med min bigsis idag. Det låter trevligt, det är ju trots allt fint väder!
Måste nu leta reda på att presentkort som gömmer sig här någonstans, samt  göra mig klar för avresa.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Morsan

Maila eller sms:a till mej om det var 455 du skulle ha för ljushållaren så kan jag sätta in det till dig på fredag morgon. Bra att vara i takt inför söndag ;=)

2008-04-23 @ 17:51:02
Postat av: Cathrin

Du... vad menade du med "det låter trevligt, det är ju trots allt fint väder!" skulle du inte träffat mig om det var kasst väder!?

2008-04-23 @ 20:22:12
Postat av: Morsan

Hahaha. Jaha, då var dom igång igen ;=)
Det är väl alltid trevligt med finväder !

2008-04-24 @ 08:32:33
Postat av: Morsan, igen

Kolla in den grå !
http://www.blocket.se/vi/15986273.htm?ca=3_s

2008-04-24 @ 21:12:07
Postat av: nathalie

så var de väl dags att uppdatera nån rad igen?:P jag har gjort det. så mig kan du inte klaga på.

2008-04-29 @ 20:57:34
Postat av: Morsan

Det funkar inte med 2 inlägg en dag och sen inget på flera veckor....

2008-05-01 @ 08:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: