Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en dålig dag

Kroppen hänger inte med mig, jag svettas och fryser om vartannat och har svårt att äta. Hemma från jobbet idag, hoppas på att vara tillbaka i morgon. Jag blir så rastlös av att ligga hemma. Har mest sovit idag, å ätit..

Ska snart dra mig mot torvalla och Thess nya lägenhet. Ska hjälpa till å fixa lite där. Klart det tar emot lite, men hon är ju min vän. Helst av allt skulle jag vilja att hon bodde kvar där hon bodde, men allting funkar inte alltid som jag vill. Som min bästa vän brukade säga till mig, "det är bara att gilla läget".. Så jag försöker med det och hjälper till lite. Det kan nog, trots allt, bli rätt trevligt att umgås lite =)

Hoppas på att det blir ikea i helgen, Andy å Zandy, en roadtrip över dan. Vill vill vill. Det hade varit guld i mitt numera rätt gråa liv.

Ljuset dessa dagar är min karl, Andy, Nettan och våran "nya" lägenhet.. :) Det är så fint här så jag skulle vilja vara vaken dygnet runt.

Jaho, vad jag var lycklig idag då, haha. Syster med karl, mamma och pappa har åkt till örebro idag för att kolla in staden som min  LILLAsyster ska flytta till. Det enda bra med det är att dom kanske har med sig en träningsbänk hem till mig. I övrigt känns det rätt pissigt att min LILLAsyster flyttar 540 km bort sådär spontant och otrevligt. (för det är så långt mellan hemvägen och kungsgatan)

Jaja, äta lite nu innan thess kommer å hämtar upp mig. ( Å Nettan, du är mitt första hjul! )

Över och ut.

Kommentarer

Postat av: nathalie

förstår att du kommer sakna mig :) kommer nog sakna dig, liiite, liite också. men det ordnar sig :) de finns internet och telefon och tåg;P

2008-08-15 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: