Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en surfan

Två inlägg idag, men det här inlägget tillägnar jag min dåliga dag.. :)

Vaknade å var på rätt så dåligt humör. Vet inte varför. Hela morgonen var helt fucked-up och jag var rätt så orolig över min karls hemkomst idag med det humöret. Men så hände det, telefonen ringer! Jag trodde det var hälsocentralen för det är ju nästan ingen som har numret hem till oss, men nej - hej jag heter daniel och ringer från glocalnet, jag ringer på uppdrag av att göra dina telefonkostnader lägre. Har du kollat runt och sett vad det är du får betala för hos olika operatörer? Gissa om mitt dåliga humör gav resultat? "Men va? jag kopplade in den här telefonen för mindre än en vecka sen, har knappt hunnit lära mig vilket nummer jag har, inte hunnit ringa nåt så jag vet om det är dyrt  och inte fan byter jag väl till glocalnet?!" Ehm, Daniel tackade för sig och la på och jag funderade en stund på var den attacken kom ifrån. Har jag ärvt detta av pappa?


Kommentarer

Postat av: nathalie

hahaha, du har ärvt det av pappa ;) lätt

2008-08-19 @ 11:32:28
Postat av: Cathrin

HAHAHAHA, det är precis vad du har gjort! Låter som pappa upp i dagen! Men för all del, dom måste väl få lära sig också! =)

2008-08-19 @ 11:43:21
Postat av: Morsan

Ojojoj, det var snabbaste kommentarerna på läng´. Tur för er att inte pappa läser bloggar.... Annars kanske han blivit sur på er ;=)

2008-08-19 @ 11:58:11
Postat av: nalu

haha där satt någon på min gamla arbetsplats i barcelona och fick sej ännu en spark i huvet

2008-08-19 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: