Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett utbrott till

Efter en dålig dag ringde sara från glocalnet och innan hon hunnit säga mer än det sa jag "Hej jag har just pratat med en av er och jag vill fortfarande inte ha nåt!" .. Ja ibland är det skönt med oskyldiga människor som kommer emellan mig och min dåliga dag. Jag har hur som helst just kollat på du är vad du äter och kommit på att jag kommer bli en coca cola och en riktigt stor chokladkaka i mitt nästa liv. Det känns ju kul, undrar om man skulle börja ta en promenad ibland iaf....

Kommentarer

Postat av: Morsan

Hahaha, du är bara bäst !! Promenera du så tar jag Colan..

2008-08-20 @ 21:59:22
Postat av: Annelie

Såg precis att du gratulerat till bröllopet! Så jag får väl tacka! =) Kramar

2008-08-20 @ 22:08:35
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Jag kommer nog att bli någon sorts sötsak i mitt nästa liv... Men det kan jag leva med, jag gör vad som känns bra för stunden! Ibland känns det ju faktiskt bra att promenera också, även om Colan och sötsakerna oftast är mer aktuella... =P

2008-08-21 @ 13:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: