Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett wii fit

Ja, för 110 dagar sedan köpte jag ett wii fit, då tränade jag lite varje dag men som med allting annat blir saker mindre roligt efter ett tag så jag har inte tränat på länge. Men idag dammade jag av det (bokstavligen) och körde en sväng. Det var roligt, men inte lika roligt som när jag köpte det. Men med ett minskat bmi sen sist kanske jag kör lite oftare nu igen även fast det inte blir varje dag... =)

Jag är rätt dålig på att uppdatera bloggen märker jag. Hur som helst så äter jag fortfarande antibiotika för min infektion i magen och det blir bättre och bättre med den. Ska boka en tid för nya provtagningar under nästa vecka för att vara säker på att det går åt rätt håll..

I lördags blev det en roadtrip iaf, andy å zandy i sundsvall. Det var en härlig dag full med skratt och och skvaller. Jag gick in på gina utan att handla ett plagg och fick med mig saker från ikea för 58:-, två klädesplagg, en påse godis och en telefon hem. Det gör vi om vännen, du är bäst! =)

Idag ska jag träffa Kattis. Jag är ledig idag, enda dagen den här veckan jag är ledig. Det är skönt med en ledig dag och jag ser inte fram emot en helg på jobbet.. :( Men pengar pengar. Jobbar bara 4 dagar nästa vecka så det får väl vara värt det.

Nu ska jag till tvättstugan, hej!

Kommentarer

Postat av: Morsan

Åh, vad jag älskar uppdateringar ! Kul att se om det hänt nåt. Men nu måste jag ju erkänna att vi pratar så ofta med varandra nu så detta var faktiskt saker jag visste. Utom att du tränat...

Ha en bra dag och hälsa Kattis. Vi hörs i eftermiddag och pratar mer om ljuspartyt den 28/8 kl 18.00 på Voltvägen 6 "Larsson"

2008-08-19 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: