Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång tre lediga dagar

Trots att jag har tre lediga dagar nu, (två kvar med idag) räcker tiden inte till :( Det är så mycket jag skulle vilja göra men jag orkar inte.

Igår åkte vi till skute. Jag körde moppe för första gången och jag och Annelie åkte ut i skogen med den och plockade hjortron. Sen fikade vi lite, jag och Johan somnade på soffan och sen for vi till Hackås och åt på kvarn. Det var en härlig stressfri dag. Jag fick också veta att jag fått den fasta tjänsten på jobbet som jag sökt.

Även fast det var en superhärlig dag får jag så dåligt samvete över allt jag vill och borde göra. Men trots det åker vi dit idag igen. Vi ska ta en tur med båten och bara känna lugnet. Det är det jag behöver idag..

Men först körlektion, ska snart börja göra mig klar för avresa.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Grattis till tjänsten! Visste inte ens att du sökt någon! Är det på jobbet eller har du sökt något annat?

2008-08-05 @ 10:17:25
Postat av: nathalie

grattis till jobbet :)

2008-08-05 @ 11:25:06
Postat av: Thessan

Grattis till tjänsten vännen! Kramar

2008-08-05 @ 16:39:10
URL: http://www.nogg.se/thessanholmin
Postat av: Malin

Grattis =0)

2008-08-05 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: