Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång två skitdagar

Innan jag berättar om mina skitdagar kan jag uppdatera lite sen sist...

Stråket började, jag och Nettan gjorde naglar och hade en härlig utekväll. Andy, Johan och jag åt middag på stråket en dag och avslutade det med en supergod efterrätt på Harrys. Sen hade jag och Thess en utekväll också. Härliga dagar! Förutom det har jag helt och hållet bojkottat yran i år. Kanske lika bra. Blir så mycket andra utgifter nu...

Jobbat 6 dagar i rad nu och ska snart sova för att göra klart den 7e i morgon, följt av TRE dagars ledighet. Det ska bli gött!! Riktigt gött! Sen ska jag fan inte jobba sådär mycket nå mer, det är tydligen inte bra för mig...


Ja hur som helst. Igår tappade jag bort mitt bankomatkort, det är helt och hållet borta!! Fick ringa och spärra det, och kommer om ca 5 bankdagar få ett nytt hemskickat..Tungt, jag hatar motgångar.
Till följd av det var jag tvungen att äta frukost i morse eftersom jag inte hade nåt kort och kunde äta någon lunch. Börjar dagen med att försova mig och lipa mig igenom bilresan till jobbet. Älskling tog ut penar och jag kunde köpa frukost på statoil och även lunch senare på dagen. Älskade underbara!
Sen tog min karl sitt pick och pack och åkte till fjällen för att stanna där till i morgon kväll. Jag åkte från jobbet till krokom för att äta middag med min släkt, lika trevligt som vanligt *hmpf* och jag och syster bestämde att vi skulle hänga hos mig ikväll så hennes karl och hans vänner kunde festa själva och sen gå på yran. Sagt och gjort släppte vi av honom hemma hos dom och åkte mot stan och odensala.. Ehm, men mitt i min helvetiska morgon hade jag inte märkt att inte mina nycklar låg i väskan som dom alltid gör. Så det var rätt omöjligt att ta sig in hemma hos oss.. Å älsking hade varit snäll mot mig och stängt balkongdörren för att jag inte skulle frysa när jag skulle vara ensam (första gången på typ en månad som den är helt stängd) så att kliva över från grannen var också rätt lönlöst.. Efter många samtal hit och dit fick jag tillslut betala 500kr för att en karl från securitas skulle öppna min dörr. Ja, ibland är livet ett helvete, behöver jag säga att jag plötsligt känner mig lite nervig inför min uppkörning på onsdag???? Jag känner mig så värdelös, kan inte hålla reda på någonting verkar det som...


Undrar om jag ska gå å lägga mig eller om jag kommer snubbla på tröskeln påväg in i sovrummet och bryta benet och få ligga där tills i morgon kväll när johan kommer hem för att telefonen redan ligger där inne så jag inte kan nå den och ringa någon?

God natt.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Du, det gör inget att du "är som du är". Vi älskar dig ändå !!

Puss ,en annan dag blir det nog bättre. Och uppkörningen kommer du att klara för nu har allt annat jävlats så nu går det nog bra i fortsättningen...

2008-08-02 @ 21:46:55
Postat av: Cathrin

Det är ju sånna här dagar som gör det lätt att uppskatta i princip alla andra dagar! Vi fixade ju kvällen trots den där fatala motgången!

2008-08-02 @ 22:28:51
Postat av: Cathrin

Det är ju sånna här dagar som gör det lätt att uppskatta i princip alla andra dagar! Vi fixade ju kvällen trots den där fatala motgången!

2008-08-02 @ 22:28:52
Postat av: Cathrin

hoppsan ett dubbelklick (av misstag) och vips så fick du bubbla kommentarer!

2008-08-02 @ 22:29:34
Postat av: nathalie

oops, vi är syskon ser jag. jag sov så gott imorse när klas for till jobbet och mor o far till sundsvall. mindre skoj var det väl kanske när jag insåg att mina nycklar låg inne och jag var ute :P

2008-08-03 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: