Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar.

Jaha, så sitter jag här då, vaken sen en timme tillbaka. Ställde klockan på 8 men kunde jag sova så länge eller?...

Ikväll är det julbord, det ska bli roligt, men jag har egentligen ingen som helst lust att gå dit. Tur jag har bilen så kan jag åka hem när jag vill :) God mat och trevligt sällskap får mig att ändå gå dit den stund det blir.
Sen i morgon bitti, tidigt som tusan påstås det här hemma, åker vi till örebro, där jag ska spendera en del av dagen på äventyr i affärer, Johan ska luncha med Dennis som råkade vara i närheten och sen ska vi hjälpa till med det vi kom dit för, flytten hem från kungsgatan. På söndag tar vi med syster med sambo och styr bilen mot östersund där dom ska bo en tid framöver.

Nathalies julklapp är halvcheck nu, bra när man kan fråga vad hon ska ha å sen beställa det :) Å berätta vad hon ska köpa till mig :) Då får vi det vi vill ha, helt enkelt. Får se när jag hinner springa å köpa den sista grejen, kanske i örebro..
Pappa är också halvcheck, vet vad vi ska köpa till honom men inte när eller var. Vi får se hur det blir :)
Nettan å André är inte ens halvcheck, till bästa vänner vill man ha bästa julklappen ju.. Ska klura vidare på det där..
Å det sista till Johan vet jag vad det blir men inte när... :)
Julklapparna det här året har ändå gått helt okej. Det är skönt. Det är dom två kluriga, men annars har det gått fort å bra.

None Någon som vill dela en baginbox å bara chilla nån dag? Jessica? Ses på 55an nån dag? Nettan? Zandra? Jag behöver ett glas vin, gärna ett av Nathalies glas så man får ut så mycket som möjligt av det glaset... :) Får helt enkelt kanske lära lillasyster att dricka vin nån helg framöver här. Det är inte så illa som du tror :)


Nej nu ska jag packa grejorna jag ska ha med mig till Jääässica efter jobbet för att göra mig klar inför julbordet. Vi hörs efter helgen, blir nog en rätt dålig blogghelg... André, vi ses ute ikväll :)

Jag älskar min karl!

Kommentarer

Postat av: nathalie

haha japp! det är bättre att göra så med julklappar än att man bara får nått skit man ändå inte behöver. :P som mamma sa, "vi har nog med saker redan, ta med er hellre nått när ni går" :P



och ja, du kan få komma till mig och dricka vin, men jag tänker aldrig lära mig"!:P så är det bara.

2008-12-12 @ 11:04:05
Postat av: Andy

tack för ikväll vännen =) underbart som alltid att träffa dig där ute och ja... hon var riktigt söt ;-) =P

2008-12-13 @ 02:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: