Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Den största lyckan är att veta att någon behöver en

Jahopp, ny dag, nya möjligheter?

Har varit riktigt sköna dagar på jobbet nu med utbildning men jag är verkligen hur trött som helst ändå! Det är galet, jag behöver vara ledig igen...

Idag är det inte vilken dag som helst, det är min och Johans tvåårsdag! Det har gått sjukt fort, men jag älskar honom mest av allt!
Sen är det även bästa vännens födelsedag! André blir.... 17? :) Stort grattis i alla fall vännen!!! Jag våldsgästar dig när du minst anar det!

Men nu måste jag göra mig klar för jobbet igen.. Har inte haft nån ork att blogga så jag avvaktar väl lite till :)

Just det, igår kom det en karl hit som pratade om försäkringar, vad jag hade, vad jag saknade och vad som var bra att ha, det var intressant, kände mig dock lite för vuxen där en stund.. haha. Men jaja, nu vet jag vad jag har. Bra skit.

nettan och anders, krya på er!

Kommentarer

Postat av: nettan

tack vännen! ska prova med de... :P

2008-12-17 @ 10:27:38
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: