Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det är bara jul en gång om året och det är mer än nog

Ja, då var det den 23 december då. I morgon är dagen som gör att december och januari är årets sämsta månader...
Ser fram emot morgondagen, men just idag känns det inge roligt alls. Jobbar dessutom till 23 ikväll, vilket gör det hela ännu sämre. Idag är ingen bra dag, det vill jag lova.

Igår var en bättre dag, jag och Tina tog en snabbvisit till Sundsvall. Det var en härlig dag som jag gärna gör om!

I övrigt händer det inte så mycket, kikar vidare på LCHF lite här och där och längtar tills jag får börja med detta. Det ska bli spännande!! Å härligt om jag lyckas, men det måste jag göra!

Ska snart göra mig klar och åka ner på stan för att möta upp mamma och gå en sväng och käka lite lunch.. Sen vidare till jobbet för det näst sämsta passet detta år, det sämsta blir på söndag när jag jobbar till 23.50. Jag är inte ens vaken den tiden! Å på en söndag? Ja jag säger då det........

En vecka kvar av det här året, undrar vad nästa har att erbjuda...


Jag älskar min Johan. Kärlek är underbart!


Kommentarer

Postat av: Anonym

nej, men jag kan tänka mig att ta bort julafton, no problemas :P

2008-12-23 @ 11:05:30
Postat av: Anonym

från nathalie :P

2008-12-23 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: